Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Zwrot i Reklamacja

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy Sprzedaży, możecie Państwo kierować w formie pisemnej na adres: Stolarnia Kartek, ul. Tęczowa 57/37, 53-601 Wrocław lub kontakt@stolarniakartek.pl.

Prosimy uprzejmie, aby w zgłoszeniu zawarli Państwo opis zaistniałego problemu. 

Żądania zawierające reklamację towaru lub reklamację związaną z realizacją umowy sprzedaży zgłoszonej przez naszych Konsumentów są dla nas bardzo ważne i dlatego rozpatrujemy je niezwłocznie, w przeciągu 14 dni, a także nie później niż przed upływem 14 dni udzielamy naszym Konsumentom odpowiedzi. 

Jednocześnie informujemy, że jako Konsument, macie Państwo prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy aby Państwo poinformowali nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) na adres: Stolarnia Kartek, ul. Tęczowa 57/37, 53-601 Wrocław lub kontakt@stolarniakartek.pl.

W celu odstąpienia od umowy nasi Konsumenci mogą również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się w paragrafie § 10 Regulaminu Sklepu Internetowego, jednak nie jest to obowiązkowe. Po otrzymaniu od Państwa informacji o chęci odstąpienia od umowy, tak jak w przypadku reklamacji, niezwłocznie, i nie później niż przed upływem 14 dni prześlemy Państwu potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji (np. w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do Państwa karty płatniczej), chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Konsument zobowiązany jest do odesłania lub przekazania rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo zamówioną rzecz w nienaruszonym stanie przed upływem terminu 14 dni, przy czym:

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty i ryzyko zwrotu rzeczy.

- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

- Zwrot kosztów nastąpi po otrzymaniu i uprzednim sprawdzeniu stanu zwracanej rzeczy.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdują się w aktulnej wersji Regulaminu, który jest zawsze dostępna dla Konsumenta w zakładce Regulamin na stronie www.stolarniakartek.pl. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Konsumenta Sklepu Internetowego obowiązuje Regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego Regulaminu, jako obowiązującego. 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów, np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR znajdującej się pod adresem http:

//ec.europa.eu/consumers/odr/

W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd powszechny właściwy miejscowo i rzeczowo.